0
0

چرا آموزش مجازی بهترین انتخاب است؟

176 بازدید

آموزش آنلاین فرصتی مناسب برای یادگیری در محیطی امن و بی‌دردسر

توصیه این روزهای پزشکان، ماندن هر چه بیشتر مردم در خانه است. درست است که در مواقع زیادی این امکان وجود ندارد. اما گاهی و برای برخی کارها می‌شود. محیط آموزش مجازی و آنلاین این امکان را فراهم کرده تا بسیاری از افراد در خانه و بدون کوچک‌ترین نگرانی از قرار گرفتن در محیط آلوده به ویروس کرونا، در انواع کلا‌س‌ها شرکت کنند و همان آموزش حضوری را با مزایای بهتری ببینند. مزایایی مانند ذخیره فایل کلاس‌ها و امکان دسترسی آنها بعد از برگزاری. این روزها از کانون پرورش فکری تا آموزشگاه‌های زبان، اقدام به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آنلاین کرده‌اند.

اگر فضای آموزش به سمت برگزاری کلاس‌های آنلاین پیش برود و این روند حتی بعد از نابودی کرونا هم انجام شود مزایای بسیاری خواهد داشت. برخی از افراد که امکان حضور در کلاس‌ها را ندارند می‌توانند از راه دور شرکت کنند و از محتوای آموزش‌ها بهره‌مند شوند. همچنین افرادی که وقت و فرصت کافی برای شرکت در جلسات حضوری ندارند و برای طی مسیری نیم ساعته مجبور هستند دوساعت در ترافیک بمانند هم می‌توانند از گزینه آنلاین استفاده کنند.
البته برای این منظور فراهم کردن بستر مناسب و بدون مشکل بسیار مهم است.

این روزها اینترنت مناسب، به صرفه و بدون قطعی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.
شاید روزی برسد که بیشتر از کلاس‌های حضوری، آموزش آنلاین طرفدار داشته باشد. آموزشی که برای همه افراد در هر شهر و روستایی در دسترس باشد، البته به شرط داشتن اینترنت مناسب.

اگر شرایط برای برگزاری چنین کلاس‌هایی فراهم شود می‌توان امیدوار بود که هیچ‌کس در هیچ‌جای ایران از آموزش محروم نباشد.
امیدواریم روزی همه روستاهای کشور از اینترنت با سرعت مطلوب برخوردار شوند و دیگر مسافت دور و راه سخت، محدودیتی برای یادگیری نباشد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://lms.golvani.ir/?p=1
اشتراک گذاری:
واتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین